Πολιτική επιστροφών
Νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης
Πρωταρχικός μας στόχος είναι όλοι οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος πελάτης μας επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία της απόδειξης του, με δική του επιβάρυνση των μεταφορικών και με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. (SPEEDEX COURIER). Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται με οποιοδήποτε προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Συγκεκριμένα, εάν χρειαστεί να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας για την διαδικασία. Αυτό μπορείτε να το κάνετε τηλεφωνικώς ή στο info@sossio.gr . Θα σας ειδοποιήσουμε με e-mail για την επιστροφή σας, μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε το προϊόν που επιστράφηκε. Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
Εξαιρέσεις στο δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα (πχ λείπει η ετικέτα ασφαλείας ) ή να έχουν υποστεί ζημιά τόσο το προϊόν όσο και η συσκευασία αυτού. Στα χημικά προϊόντα που δεν έχουν ετικέτα ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές-αλλαγές για λόγους υγιεινής. ( πχ σε βερνίκια νυχιών, ημιμόνιμα βερνίκια, σαμπουάν ,οξυζενέ , μάσκες-θεραπείες μαλλιών , λακ κλπ) .
Εάν προϊόν έχει υποστεί οποιαδήποτε αλλοίωση στα χαρακτηριστικά του ή στη λειτουργικότητά του τότε ο πελάτης χρεώνεται στο ακέραιο την αξία του.
Παρακαλούμε επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα και τα λοιπά αξεσουάρ τους ( πχ χτενάκια μηχανών , λαδάκια μηχανών κλπ) .
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση του. Επομένως , πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας.
Εάν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις το κατάστημά μας υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε επιθυμεί ο πελάτης .
Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας τη διαφορά τη χρεώνεται ο πελάτης.
SERVICE/Ελαττωματικά προϊόντα Εάν κάποιο ηλεκτρικό προϊόν έχει παρουσιάσει κάποια βλάβη είτε λόγω υπαιτιότητας του πελάτη είτε λόγω του ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό τότε επικοινωνήστε με το κατάστημα μας ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Τα ηλεκτρικά προϊόντα έχουν εγγύηση με την απόδειξη που θα προσκομίσετε κατά την παραλαβή τους.
Η εγγύηση καλύπτει μόνο ελαττωματικά προϊόντα , και όχι φθορές που δημιουργήθηκαν λόγω υπαιτιότητας του πελάτη.
Θέλοντας να μείνετε 100% ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, είμαστε κοντά σας καθημερινά για να σας απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα που θα θέλατε να επιστρέψετε. Μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο: 26410 59984 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά στο info@sossio.gr